top of page
  • Alexia Dorin

Dreptul la a mă avea. Înviere


Dreptul la a mă avea


am un copil în mine,

care mănâncă miezul de la pâine

și frișca de la prăjituri,

care desenează pe geamul aburit,

care vorbește prostii,

care cântă și pune întrebări,

care iubește sfâșietor și fără speranță,

care citește povești înainte să adoarmă,

care se teme de întuneric și tresare în

somn,

care are mereu genunchii juliți,

care nu știe să-și țină picioarele lipite,

care aleargă după porumbei,

care scrie poezii

am un copil în mine,

care nu știu ce mi-ar face

dacă aș încerca să fug de el.

 

Înviere


dorm goală noaptea,

ca să-mi fac loc

printre gânduri îmbrăcate

până-n gât cu bluze și cămăși,

care fumează țigări de foi

și-mi încețoșează mintea

noaptea dorm goală,

ca în cazul unei evacuări de urgență,

să trebuiască să plec așa cum am venit

și să o iau

de la capăt.


Alexia Dorin, clasa a X-a E


Sursa imaginii:

Arhiva personală Alina Sava, clasa a XI-a C

65 views
bottom of page